Kultura

Razgiban program 11. PR teatra

17. 11. 2020 avtor: Uredništvo

Tudi letos člani študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi organizirajo že 11. konferenco za odnose z javnostmi, ki bo letos potekala 18. novembra v virtualni obliki.

Člani Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi so letos pripravili bogat program, ki se dotika tudi aktualne teme koronakrize, o kateri bodo letos govorili strokovnjaki iz področja komuniciranja in PR-ja. Z geslom »pokaži strast, povzroči spremembe« želijo obiskovalce spodbuditi, da stopijo v korak z razvojem in se pridružijo renesansi komuniciranja, ki temelji na razumevanju in iskanju alternativnih pristopov.

Tamara Lah Momčilović bo spregovorila o tem, kako je kot ženska znala sprejeti tveganje in uspela v moškem kariernem svetu. Danes se zato lahko pohvali kot direktorica in solatnica podjetja Infinuum. V svojem predavanju bo govorila o digitalnem marketingu in digitalnih trendih ter o spremembah le-teh zaradi Covid-19. Predstavila bo svojo osebno zgodbo in svoj pogled na vlogo žensk v svetu IT-ja ter svoje izkušnje.

O lansiranju novega produkta in o samih začetkih, kako dobiti inovativno idejo bosta spregovorila Anže Miklavec in Stella Korošec, mlada podjetnika in ustanovitelja blagovne znamke EQUA. Govorila bosta o tem, kako izdelati čim boljše in čim bolj zanimive izdelke ter kako izboljšati tehnologijo in uporabniško izkušnjo. Dotaknila se bosta izzivov, ki sam proces spremljajo, zaključila pa s pomembnostjo same zgodbe produkta in načinom, kako jo najbolj učinkovito predstaviti publiki.

O pomembnosti komunikacije v koronakrizi, ki je letos doletela svet, in o posledicah v medosebnih odnosih, bo predavala Polona Požgan, ki je z mediji prepletena že 22 let. Svetu je poznana kot podjetnica, radijska moderatorka in televizijska voditeljica. Je ustanoviteljica in solastnica podjetja Retorik, ki ga vodita skupaj s prijateljico Mojco Pehant, preko katerega poučujeta komunikacijo, ki je pot do boljših medosebnih odnosov v številnih slovenskih podjetjih.

Klemen Selakovič je večkrat nagrajeni oblikovalec uporabniških izkušenj in vmesnikov. Svetoval je mednarodnim znamkam s sedežem vse od San Francisca do Pekinga, prav tako je ustvarjalec podkasta AIDEA. Govoril bo, kako uporabniška izkušnja (UX) vpliva na zadovoljstvo in prihodke. Na delavnici bo Klemen s kratkim predavanjem najprej predstavil temelje uporabniške izkušnje na zaslonih in kako ima lahko zadovoljstvo uporabnika drastičen vpliv na prihodke. V praktičnem delu delavnice bodo udeleženci pobližje na resničnih primerih, spoznali enostavno metodologijo za testiranje uporabniških vmesnikov in pripravo izboljšav uporabniške izkušnje.

O tem kaj PR sploh je, bo spregovoril Matjaž Klipšteter direktor agencije za komunikacijski management Taktik. Predstavil bo razlike v komuniciranju med preteklostjo in sedanjostjo ter jih podprl s primeri iz svojih dolgoletnih izkušenj.

Ana Eterović bo kot komunikologinja in specialistka za družbena omrežja govorila o tem, kaj pomeni biti freelancer ter soočanju z izzivi, ki jih prinaša vodenje lastne komunikacijske agencije. Razkrila nam bo, kako uspešno komunicirati na daljavo, kako biti viden na poti samozaposlenosti ter kako doseči zastavljene cilje in uresničiti svoje potenciale.

Potovalni načrt skozi krizo bosta predstavili Ana Savšek in Maja Puklavec. Povezali bosta področji na katerih delujeta: vsebinski digitalni marketing in odnose s tujimi javnostmi. Svoje predavanje bosta podprli z razpravo o kampanji Moja Slovenija ter primer predstavili tudi s strani trenutnih razmer.

Za podrobnejše informacije o programu in vstopnicah sledite PR teatru na družbenih omrežjih Facebook in Instagram ter na spletni strani.

Vir: Študentska sekcija Slovenskega društva za odnose z javnostmi