Podjetništvo

Brunch s Hajdi: Poišči svojo podjetniško pot

8. 12. 2022 avtor: Celjski mladinski center
brunch s Hajdi

Uspešna podjetnica in influencerka je pretekli petek, 2. 12., v Celjskem mladinskem centru predstavila svojo podjetniško in življenjsko pot.

Informacijska točka EUROPE DIRECT Savinjska, ki deluje v okviru Celjskega mladinskega centra, je pripravila sproščen pogovor s Hajdi Korošec Jazbinšek, uspešno podjetnico, influencerko, nekdanjo otroško pevko, mamico in modno navdušenko. V kavarni Celjskega mladinskega centra je mladim predstavila svojo podjetniško pot, s katero je ustvarila svojo trgovinico za otroke, ki je najprej nastala v središču Celja. Kasneje je vzpostavila tudi zelo prepoznavno spletno trgovino.

Dogodka se je udeležilo 30 mladih, ki jim je zaupala, kako se je podala na to zahtevno samostojno pot, katere ovire so jo pri tem čakale in kako je izkoristila priložnosti, ki jih ponujajo moderne tehnologije in digitalizacija. Poudarila je, da je bil najtežji del preskok iz samostojne podjetniške poti, ki sta jo začela sama z možem, do izgradnje ekipe, ko je bilo treba zaradi vse večjega obsega dela zaposliti nove sodelavce in tako bolj formalizirati poslovne procese. Danes ima njeno podjetje že 16 zaposlenih in še naprej uspešno raste. Že pred časom je prodrla tudi na hrvaški trg, nedavno pa je odprla novo trgovino v Ljubljani.

Iskrena in vedno pozitivna podjetnica, influencerka in mamica je z mladimi delila svojo podjetniško pot.

Kot podjetje so se ves čas posvečali inovativnosti in novim idejam, saj le te zagotavljajo uspeh, je poudarila. Tako so že kmalu po samem začetku v trgovini v središču Celja vzpostavili prvo javno previjalnico v Celju. Med obdobjem najhujše epidemije pa so iskali inovativne načine, kako svoje izdelke približati kupcem. Preko video klicev so bodočim mamicam prikazovali uporabo otroških vozičkov v praksi, da so jim olajšali izbiro.

Hajdi je spregovorila tudi o influencerstu, kako začeti, na kaj moramo biti pozorni in kako izbirati primerne influencerje za svoje izdelke ali storitve.

Mladi so z veseljem prisluhnili tudi temu, kako se loteva influencerstva in kako ji je uspelo pridobiti tako močno bazo sledilcev, saj je danes ena najbolj uspešnih slovenskih influencerk. Sama prisega na kredibilnost in pri vsem, kar počne, ostaja zvesta sama sebi. To začutijo tudi sledilci, ki iščejo iskrenost in pristnost. Influencerji v današnjem času postajajo ključni pri brandingu izdelkov, je izpostavila.

Sproščen pogovor se je nadaljeval tudi kasneje v neformalen delu.

Več fotografij najdete tukaj.

Dogodek je delno financirala Evropska unija.